maanantai 18. kesäkuuta 2012

...TUNNUSTUS....

Jo jokin aika sitten sain NamiHiireltä tunnustuksen. Tää blogin päivitys kun on minulle vielä uusi juttu menee näissä asioiden päivityksissä jokunen tovi.
Olen todella kiitollinen tunnustuksesta!

 7 tunnustusta, asioita mitä ei vielä tässä blogissa ole kerrottu.
1. Minulla on äärettömän huono kärsivällisyys ja  joku on joskus sanonut itsepäiseksikin...
Kaikki tänne ja heti kuvastaa minua äärettömän hyvin...
2.Inhoan sammakoita ja sisliskoja ylikaiken.... naapurini voisi vahvistaa kun on huutoani kuullut kukkapenkkien puhdistuksen aikoina....
3. Suuri haaveeni on perustaa oma nettikauppa jossa myytäisiin kaikkea ihanaa ja kaunista.
4. Haaveilen sapattivuodesta jonka aikana saisin toteuttaa itseäni, ainainen kiire vaikuttaa luovuuteeni....
5.Selässäni on perhos tatuointi, haluaisin toisen tatuoinnin jalkaan....
6.Olen ainainen laihduttaja, herkut ovat suuri paheeni...
7.Rakastan pyykkien silittämistä....

Kiitän tosiaankin suuresti tunnustuksesta.
Ja haluaisin itse jakaa tunnustuksen seuraaviin blogeihin...
Annen Aitta blogiin,
Helin Kanttiini blogiin,
Herkkuja, hepeneitä ja muita väkerryksiä blogiin,
Hapsulin blogiin,
Sitruunaa ja suklaata blogiin.
 
Oikeesti kaikkien meidän blogit ansaitsevat tunnustuksen!!!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KIITOS KUN JÄTIT KOMMENTIN!!!
TULE TAAS PIKAISESTI UUDESTAAN!!!