maanantai 23. maaliskuuta 2015

UUDENVUODEN LUPAUS: MAALISKUU...


Mietin pitkään minkä asian ottaisin uutena juttuna maaliskuulle...
Neulomisjuttuja olen päivitellyt jo tammi- ja helmikuussa.
Neulominen jatkuu yhä ja uudet jutut ovat kehitteillä mutta välillä voisi jonkin muun asian 
ottaa esille.

JUOKSU on maaliskuun uusi juttu...

olen muutamiin blogi päivityksiin varmaankin kirjoitellut kunnon kohotuskuuristani.
Painoa on pudonnut noin 12 kiloa ja olo on energinen. leipominen on hieman vähentynyt juuri tämän asian takia.
Liikunta on kuulunut elämääni jo useamman vuoden ja olen aina haaveillut siitä että jonakin päivänä minäkin osaan juosta.
Joo - tosi osaan juosta mutta lenkkeilyn olen kokenut hankalana.
Liian kova alkuvauhti ja kunto loppuu ensimmäisen 500 metrin jälkeen.

Nyt olen harjoitellut ja harjoitellut ja voiko ihanampaa olla kuin hyvässä säässä, hyvää musaa kuunnellen 
juoksulenkki!!!
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KIITOS KUN JÄTIT KOMMENTIN!!!
TULE TAAS PIKAISESTI UUDESTAAN!!!